Tuesday, January 22, 2008

Kes otsib see leiab - oma juured...

Täna on ime sündinud. Väheke pärast seda, kui olin oma blogisse oma Muhu vanaisast kirjutanud, sain maili, kus sees link Muhu külade ajaloole - juttu ja pilte kirikiraamatutest. Lugesin ja pisarad olid silmas, sest mu teadmised olid nii puudulikud selles osas, kuid mu süda ja mõtted on nii sageli olnud nende inimestega. Sain teada fakte, mida keegi mulle enam rääkida ei saa, sest inimesed on ajalikud. Aga - ajalugu elab üle meie...
Kuigi ma ei ole päris kindel, kas tohin hea inimese antud linki kuidagi oma blogis kasutada?Kas see ei ole mitte kellegi suure ja hoolega kogutud töö kuritarvitamine...?
Kuid otsustasin, et nokin sellest materjalist tõesti vaid oma peret puudutavad faktid ja ikkagi lisan need oma blogisse-et pere lugu saaks terviklikult kokku, ja samas üritan olla korrektne ja viidata autorile, järgides üldlevinud head tava akadeemilise materjali viitamisel. Esialgu ma materjalidele linke ei lisa, kuid kui selle uurimistöö autor mulle loa annab, siis edaspidi ka lingin, lisaks viitamisele.
Olen tänulik, väga tänulik, ja pisarad mu silmas suurest meeleliigutusest ei taha kuivada...

1 comments:

helle said...

Küll sul on ilusad blogid!
Tean, mida Sa tunned(nagu selles reklaamis!), sest olen seda ise ka kogenud - õnne, et olen saanud midagi oma suguvõsast uut teada.